Дорогі друзі! У 8-му класі, вивчаючи курс «Біологія людини», ви багато довідалися про будову і процеси життєдіяльності організму людини, переконалися в тому, що він за своєю будовою і функціями дещо схожий на організм вищих тварин. У 9-му класі ви продовжите вивчення курсу «Біологія людини» і дізнаєтеся про сенсорні системи - особливі фізіологічні системи, за допомогою яких ми постійно отримуємо інформацію про навколишній світ; про вищу нервову діяльність, яка є підґрунтям поведінкових реакцій людини; про розмноження та індивідуальний розвиток людини, які є необхідною умовою продовження роду; про найпоширеніші погляди щодо походження людини. Ви також дізнаєтеся про стан навколишньої природи, про вплив різноманітних екологічних факторів на організм людини, у тому числі й тих, що виникли в результаті її господарської діяльності. Вивчивши цей курс, ви зрозумієте, що трудова діяльність, мова, мислення, поведінка значно відрізняють людину від найрозвиненіших тварин. Сподіваємось, ви усвідомите необхідність дбайливого ставлення до природи, поліпшення навколишнього природного середовища, охорони і раціонального використання природних ресурсів. Матеріал підручника поділено на розділи і параграфи, які ви зможете знайти, скориставшись «Змістом». На початку кожного розділу вміщено перелік основних питань, які розглядатимуться під час його вивчення. Майже всі параграфи починаються з запитань, які пропонують вам звернутися до раніше вивченого матеріалу з курсу біології чи інших навчальних предметів, наприклад фізики, хімії, географії. Щоб полегшити засвоєння навчального матеріалу, параграф побудовано у вигляді запитань і розширених відповідей на них. У тексті параграфа основні положення, поняття і терміни, на які необхідно звернути особливу увагу, виділено іншим шрифтом. Вивчаючи матеріал, обов'язково звертайте увагу на малюнки і схеми, що ілюструють і доповнюють текст підручника.
|